Yleinen seuranta

Keskustelua muista urheilulajeistakin kun vain jääkiekosta.
Suosikkijoukkue: Lukko, Minnesota Wild, fudis QPR

Re: Yleinen seuranta

ViestiKirjoittaja jurachess » 30.07.2010 19:39

Unknown kirjoitti:Siinä teille taas hiukan kisaturistia! Lax finaaliin! Evilän pitää varmaan parantaa, saa nähdä kestääkö kuuppa. Kilpi hypännyt loistavasti tasoonsa nähden, hieman tarvitsisi lisää mittaa

En usko mitaliin tässäkään lajissa Suomelle. Veikkasin eka, että Suomi saa korkeintaan yhden mitalin näistä kisoista. Sillon kun arvailin mitaleita, ei ollut tiedossa vielä Keskisalon poisjäämistä ja Kinnusen ( 50 km kävely ) vammasta. Voi olla , että ei tule mitalin mitaliakaan, koska Pitkämäki ei ole tekniikkaansa kanssa kasassa ja Wirkkala taas voi hyvinkin olla viides.
Asiasta muihin maiden edustajiin. Olipa upee suoritus P. Lemaitrelta ja kaksoisvoittoon jo näissä kisoissa. Mies on vasta 20 v ja vetelee valkoihoisena noin upeesti. Kaikki kunnia hänelle ja toivoa meille Suomalaisille, joskus. :peukkuylös:
Liigagurun mestari kaudella 2009 - 2010.

Suosikkijoukkue: TPS, Calgary Flames

ViestiKirjoittaja Unknown » 30.07.2010 19:47

Evilän kuuppa kestää! Huhhu. :) Ja ei se Lax taidakaan tolla tuloksella päästä finaaliin, vittu on korkealla taso.
♥ TPS ♥

Suosikkijoukkue: TPS, TuTo, Detroit, SWE, Liverpool, Real Madrid

ViestiKirjoittaja Tepsi » 30.07.2010 19:47

Unknown kirjoitti:Ja Tepsi vuodattaa kyyneleitä. Jensenillä ei kestä kuuppa arvokisoissa: kuudes kerta ja kuudes kerta ulos, tällä kertaa kaikki yliastuttuja.

No hyvä jos se on sinusta hauskaa. Ndureen olen vain pettynyt, mutta Jensenin puolesta harmittaa niin vietävästi. Raukka ei ole ansainnut tällaista. Onko se enää mikään ihmekään jos itseluottamusta ei enää ole kun arvokisoissa käy aina näin. Ei Morten nyt vieläkään mikään vanhus ole, mutta eiköhän tämä ollut aika lailla se viimeine mahdolisuus. Ja hemmetin Evilä, juuri kun luulin ettei voisi enää pahemmalta tuntua. Nyt joku vielä Laxista ohi, niin ilta on täydellinen.

ViestiKirjoittaja Unknown » 30.07.2010 19:51

Jes, Lax finaaliin!

Tepsi kirjoitti:No hyvä jos se on sinusta hauskaa.

No missä välissä niin olen väittänyt? Kyllä Jenseniä mieluummin katselisi kuin jotain Michel Tornéusta. ;)
♥ TPS ♥

Suosikkijoukkue: HPK, sympatiat HIFK:lle

ViestiKirjoittaja HPK1929 » 30.07.2010 19:52

Ihan hieno suoritus, Lax ja Evilä finaaliin. Positiivinen esitys myös Otto Kilveltä ja toivottavasti hänen aika olisi 2012 Helsingin EM-kisoissa.

ViestiKirjoittaja Tepsi » 30.07.2010 20:00

Unknown kirjoitti:Jes, Lax finaaliin!

Tepsi kirjoitti:No hyvä jos se on sinusta hauskaa.

No missä välissä niin olen väittänyt? Kyllä Jenseniä mieluummin katselisi kuin jotain Michel Tornéusta. ;)

Ainahan sä olet vinoiloemassa, joten siltä se aika paljon vaikutta. Älä käsitä väärin, olen onnellinen puolestasi jos saat jotain sairasta tyydytystä siitä.
Ei tässä Laxin finaalipaikkakaan kauheasti jaksa lohduttaa, mutta sanoinhan että kyllä hänet kannatti kisoihin päästää. Hän voi jo olla tyytyväinen suoritukseensa vaikka ei finaalissa kovin hyville sijoituksille yltäisikään. Kai se pääasia nyt on enää se ettei Evilä mitalia saa.
Olisi näköjään vaan tosi paljon helpompaa kun ei välittäisi ollenkaan näistä yleisurheilukilpailuista. Linuksen neljäs sijakin harmitti todella paljon, mutta todella vähän verrattuna tähän. Vaikka Evilän karsiutuminen olisi nyt ollut korkeintaan erittäin pieni lohtu, niin myöhemmin kyllä olisi varmasti pistänyt hymyilyttämään kun Lax olisi Suomen "ykkösen" päihittänyt.

ViestiKirjoittaja Unknown » 30.07.2010 20:04

Tepsi kirjoitti:Ainahan sä olet vinoiloemassa, joten siltä se aika paljon vaikutta. Älä käsitä väärin, olen onnellinen puolestasi jos saat jotain sairasta tyydytystä siitä.

No yhtä hyvin voin itse vetää johtopäätöksen, että sinä saat tyydytystä suomalaisten perseilystä, esimerkiksi Söderbergin putoaminen viimeisen heittäjän kohdalla oli vielä rankempi kuin esim. Jensenin karsinta ja taisit oikein kuolla nauruun. :shock:
♥ TPS ♥

ViestiKirjoittaja Tepsi » 30.07.2010 20:10

Unknown kirjoitti:
Tepsi kirjoitti:Ainahan sä olet vinoiloemassa, joten siltä se aika paljon vaikutta. Älä käsitä väärin, olen onnellinen puolestasi jos saat jotain sairasta tyydytystä siitä.

No yhtä hyvin voin itse vetää johtopäätöksen, että sinä saat tyydytystä suomalaisten perseilystä, esimerkiksi Söderbergin putoaminen viimeisen heittäjän kohdalla oli vielä rankempi kuin esim. Jensenin karsinta ja taisit oikein kuolla nauruun. :shock:

No se ero tässä ainakin oli, että mä en vinoillu sauoraan sulle. Enkä olisi ehkä ollut yhtään tyytyväinen, mikäli Söderin puottaja olisi ollut kuka tahansa muu. Muutenkin koko tilanne oli erittäin koominen kun kyseessä oli suomalainen vs. ruotsalainen.
Niin ja toinenkin ero oli, Söder oli aikalailla omalla tasollaan niin kuin aina karsiutuessaan, mutta niin kuin niin tyytyväisenä totesit, Jensen hermoilee eikä vaikuta ollenkaan samalta urheilijalta joka hän on ollut aikaisemmin kauden jokaisessa kilpailussa. En mitään toivo niin paljon kuin että hänellä olisi Thorkildsenin hermot ja itseluottamus. Hän on kuitenkin loistava urheilija juuri tätä yhtä valitettavaa puutetta lukuunottamatta, ja vaikuttaa myös aivan ihanalta ihmiseltä.

ViestiKirjoittaja Unknown » 30.07.2010 20:16

Tepsi kirjoitti:No se ero tässä ainakin oli, että mä en vinoillu sauoraan sulle.

Noo, se johtuu siitä, että kerrot avoimesti täällä mitä toivot ja keitä kannustat ennakkoon. Itse olen sitten vain todennut miten poikien on käynyt. Jensenin kohdalla on ainakin turha puhuilla vinoilusta, ihmettelin vaan ääneen hänen hermojaan.
♥ TPS ♥

ViestiKirjoittaja Unknown » 30.07.2010 20:27

No huhhuh tätä Azerbaidzanin estejuoksijaa. Jäätyy joka esteelle, varsinkin vesieste on oikea helvetti, nopeutta olisi, mutta ei osaa hypätä. :D
♥ TPS ♥

ViestiKirjoittaja Tepsi » 30.07.2010 20:34

Unknown kirjoitti:No huhhuh tätä Azerbaidzanin estejuoksijaa. Jäätyy joka esteelle, varsinkin vesieste on oikea helvetti, nopeutta olisi, mutta ei osaa hypätä. :D

Kannattais ehkä ottaa Stefan Holmilta pari oppituntia.
http://www.youtube.com/watch?v=WVZ3ZcorTF0

ViestiKirjoittaja Unknown » 30.07.2010 20:36

Tepsi kirjoitti:Kannattais ehkä ottaa Stefan Holmilta pari oppituntia.

Muuten juu, mutta myöhästyisi lähdössä pahasti itsensä nuoleskelun ja hinkkaamisen takia. :lol:
♥ TPS ♥

ViestiKirjoittaja Tepsi » 30.07.2010 20:41

Unknown kirjoitti:
Tepsi kirjoitti:Kannattais ehkä ottaa Stefan Holmilta pari oppituntia.

Muuten juu, mutta myöhästyisi lähdössä pahasti itsensä nuoleskelun ja hinkkaamisen takia. :lol:

Ai että sitä ollaan taas vitsikkäitä... Jonain toisena hetkenä olisikin voinut naurattaa, mutta juuri nyt ei huumorintaju riitä.

ViestiKirjoittaja Unknown » 30.07.2010 20:59

Korpela moukarissa pistesijalle! Siitä taas hieman epäilijöille, hienosti lähti ekan kierroksen heitto ja sentin turvin kasin joukkoon.
♥ TPS ♥

Suosikkijoukkue: HPK, sympatiat HIFK:lle

ViestiKirjoittaja HPK1929 » 31.07.2010 10:35

Suomi siis pääsee 4x100 metrin viestissä loppukilpailuun! Aika ei olisi riittänyt mutta tällä kertaa kävi tuuri, nimittäin Italia diskattiin. Hienoa sillä Suomen viestijoukkueella on mahdollisuudet hyvään aikaan, jopa Suomen ennätykseen.

Kyyröllä sen sijaan ei oikein kulje. Kaksi heittoa heitetty ja paras heitto hänellä vain 58.96. Viimeisellä pitäisi repäistä sinne kauden parhaan tasolle jotta voitaisiin edes haaveilla finaalipaikasta.

EdellinenSeuraava

Paluu Muu urheilu