Kärpät - IFK

Keskustelua illan liigakierroksista ja niiden tapahtumista.
Suosikkijoukkue: Idän ihme

Kärpät - IFK

ViestiKirjoittaja Puusilmä » 09.04.2019 06:24

Hieno kirjoitus salming jatkoajan puolelle,jos tämän luet. Olisi yksi kysymys?

Pystyykö nykyisin ampumaan rangaistuslaukauksen kuka vain?
Olen ollut siinä uskossa että sen pitää rikotun pelaajan suorittaa ns tilanne loppuun.
"Ottelussa nähtiin ja kuultiin suurta ihmetystä herättänyt SaiPalle tulleen joukkuerangaistuksen syy. Tuomareiden mukaan syy oli SaiPan vaihtoaitiosta tullut ivallinen hymy."

Suosikkijoukkue: Rauman Lukko, SHL

Re: Kärpät - IFK

ViestiKirjoittaja Lossu » 10.04.2019 11:07

Puusilmä kirjoitti:Hieno kirjoitus salming jatkoajan puolelle,jos tämän luet. Olisi yksi kysymys?

Olen ollut siinä uskossa että sen pitää rikotun pelaajan suorittaa ns tilanne loppuun.

Näin se on tainnut olla jo pari/muutaman kauden, että kuka vaan voi ampua rankkarin.

SÄÄNTÖ 176 – TOIMINTA RANGAISTUSLAUKAUKSESSA / YLEISTÄ
Tilanteissa, joissa kenttäpelaajaa rikotaan rangaistuslaukauksen edellyttämällä tavalla,
valmentaja voi nimetä kenet tahansa joukkueen kenttäpelaajan suorittamaan
rangaistuslaukauksen edellyttäen, että kyseistä kenttäpelaajaa ei olla rankaisemassa.

Suosikkijoukkue: Kärpät

Re: Kärpät - IFK

ViestiKirjoittaja Salming2 » 10.04.2019 15:57

Puusilmä kirjoitti:Hieno kirjoitus salming jatkoajan puolelle,jos tämän luet. Olisi yksi kysymys?

Kiitos ja tosiaan sääntö muuttui hiljattain, joten Santala oli mahdollista asettaa laukojaksi.

Paluu Liigakierrokset