Ylläpito tiedottaa

Täällä foorumin ylläpito ilmoittaa asioista ja jos sinulla on jotain kysyttävää, tai ehdotettavaa, niin voit tehdä ne täällä.
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Re: Ylläpito tiedottaa

ViestiKirjoittaja Dev » 02.04.2013 19:12

Tiedote!

Nykyisen teeman kanssa havaittu sellainen pikkuprobleema, että se on todennäköisesti vanhentumassa seuraavien päivitysten aikana. Lisäksi tuohon "ketjun ekaan lukemattomaan viestiin" ongelmaan ei saada korjausta, kun ei ole tullut mitään vastauksia mistään suunnasta. Muitakin pieniä ongelmia tämän kyseisen teeman kanssa on havaittu tässä muutamien viime viikkojen aikana, joten toistaiseksi tulemme palaamaan nyt vanhaan subsilver2 teemaan.

T. Ylläpito
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 02.04.2013 21:22

Tiedote!

Tästä päivästä lähtien foorumille rekisteröityminen muuttuu. Jatkossa sivustolle ei pääse enää pelkästään vain rekisteröimällä tunnukset, vaan samassa pitää väsätä myös pienimuotoinen hakemus jonka ylläpito sitten lopulta käsittelee. Tätä kyseistä asiaa on harkittu pitkään ja se päätettiin nyt toteuttaa. Ylläpito pyrkii tällä päätöksellä pitämään keskustelun tason laadukkaana, sekä häiriköitsijät kaukana foorumista.

Jos haluatte tästä asiasta keskustella tai kysellä jotain, mahdollisesti haukkua meidät pystyyn, niin palautteet taas samaan vanhaan osoitteeseen:

viewtopic.php?f=66&t=2817

T. Ylläpito
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 03.04.2013 15:48

Tiedote!

Nimimerkki OuliZ tunnetaan vastaisuudessa nimimerkkinä Wlay. Käyttäjä antoi ylläpidolle järkevät perustelut nimimerkin vaihdolle ja näinpä tälle toimenpiteelle ei löytynyt ongelmia.
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 04.04.2013 18:59

Tiedote!

Maajoukkueet-alueelle on nyt perustettu oma alueensa kohtapuoliin alkaville jääkiekon MM-kisoille vm. 2013! Keskustelu alkakoon ja maittain ketjuja pystyyn.
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 08.04.2013 19:33

Legenda kirjoitti:Tiedote!

Maajoukkueet-alueelle on nyt perustettu oma alueensa kohtapuoliin alkaville jääkiekon MM-kisoille vm. 2013! Keskustelu alkakoon ja maittain ketjuja pystyyn.

Sama juttu kun tuossa ylempänä, mutta koskee vuoden 2014 Olympialaisia. Niille avattu nyt oma alue maajoukkue alueelle ja sinne pääsee tekemään ensimmäisiä hahmotelmiaan.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 30.04.2013 19:37

Tiedote!

Tästä hetkestä lähtien foorumin kiekkopuolelle ei linkitetä enää suoraan kuvia, vaan ainoastaan pelkät linkit kuviin. Tästä on tullut useita valituksia ja ymmärämme asian täysin, sillä jos esimerkiksi käyttäjät lukevat puhelimella foorumia, niin nuo kuvat hankaloittavat sitä merkittävästi. Ylläpito päätti myös, että toistaiseksi kiekkopuolelle saa laittaa näitä joukkueiden logojen kuvia vielä suoraan, mutta tietysti kohtuu kokoisina. Esimerkki. Mikäli tätä sääntöä rikotaan kiekkokeskustelun puolella, rapsahtaa ensimmäisestä heti varoitus ja toisesta viikon pelikielto. Vapaassa keskustelussa saa linkittää suoraan kuvia, mutta ei tietenkään mitään hervottoman isoja sellaisia.

Jos haluatte tästä asiasta keskustella tai kysellä jotain, mahdollisesti haukkua meidät pystyyn, niin palautteet taas samaan vanhaan osoitteeseen:

T. Ylläpito
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: Rosenlewin Urheilijat-38, St. Louis Blues, HK TsSKA Moskova, HC Luvia

ViestiKirjoittaja HijoDelViento » 15.08.2013 17:06

Tiedote!

Nimenmuutoksen vuoksi entinen SM-liigan alue tunnetaan nyt alueena Liiga.
Ehkä kommentoitavaa? Rekisteröidy mukaan ja anna sanataiteen miekkasi sivaltaa.............................

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 09.02.2014 17:35

Tiedote!

Sotshin talviolympialaisille on nyt avattu oma alue muu urheilu puolelle, joskin hieman myöhässä, pahoittelut siitä. Jatkossa kuitenkin kaikki keskustelu näistä kisoista sinne, paitsi tietysti jääkiekon osalta. Avatkaa rohkeasti vaan uusia ketjuja sinne. (Seurantaketjut ynnä muut)

T. Ylläpito
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 10.02.2014 19:18

Tiedote!

Hetken mietinnän jälkeen tulin siihen tulokseen, että hoidetaan tuo naisten jääkiekon otteluseuranta tuolla lätkäpuolella, eikä muu urheilu alueella.

T. Ylläpito
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 14.03.2014 17:59

Tiedote!

Liigan playoffit pärähtävät huomenna käyntiin todenteolla ja ylläpito haluaa muistuttaa, että avataan näille otteluille omat ketjut ennakoiden ja jälkipelien puolelle, edellisvuosien tapaan. Tähän tyyliin.

T. Ylläpito.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 13.04.2014 13:32

Tiedote!

- Enemmistön päätöksellä ylläpito on tullut siihen tulokseen, että lähiaikoina foorumin NHL-puoli muuttuu. Jatkossa joukkueiden omat alueet poistuvat ja tilalle tulee foorumin alkuaikojen tapaan pelkät kausiketjut joukkueille. Syy tälle muutokselle on NHL-alueen jo pitkään kestänyt hiljaisuus. Kausiketjut ajavat jatkossa asiat tarpeeksi hyvin. Jos liikehdintä vilkastuu alueelle, niin aina voidaan palata nykyiseen systeemiin, mutta kovin todennäköistä se ei ole, koska suomessa on ylipäätänsä erittäin vähän NHL:n seuraajia, tai ainakin sellaisia jotka sarjasta kirjoittavat.

Muutosten yhteydessä jotain ketjuja saattaa lähteä bittiavaruuteen, tai yhdistyä joidenkin toisten ketjujen kanssa, mutta esimerkiksi pelaajien omat ketjut pyritään pitämään foorumilla. Eli Ovechkinien, Granlundien ja kumppanien. Niihin saa jatkossakin kommentoida miesten otteita.

Tässä samassa voidaan ilmoittaa myös, että Mestis-puolen kohtalo on otettu niin ikään esiin. Tälle saattaa hyvinkin käydä sama juttu kuin NHL-puolelle

Jos haluatte keskustella näistä asioista, tai kysellä jotain, mahdollisesti haukkua meidät pystyyn, niin palautteet taas samaan vanhaan osoitteeseen:

T. Ylläpito & Valvojat
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 13.04.2014 15:43

Tiedote!

Lisää tiedotettavaa. NHL-puolen joukkueiden alueet on nyt poistettu ja kaikki tärkeä materiaali on jätetty sinne, eli tulevaisuuden lupausketjut, uutisketjut, kausiketjut ja pelaajaketjut. AHL-joukkueiden ketjuja löytyy myös sieltä. Vanhentunut materiaali on heitetty roskalavalle.

Kohta pärähtää taas käyntiin NHL:n playoffit, joten availkaa rohkeasti jälleen ottelupareille omat ennakko ja jälkilätinäketjut edellisvuosien tapaan.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 13.04.2014 15:54

Tiedote!

Tiedottaminen ei lopu koskaan. Nimimerkki Ketunkolo tunnetaan jatkossa foorumilla nimellä Lehväs.

T. Ylläpito
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 17.04.2014 11:26

Tiedote!

Vaasan Sportin keskustelualue on nyt siirretty Mestis-alueelta Liigan puolelle. Tämän päivän aikana myös Jokerit poistuu sieltä huitsin nevadaan.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 07.05.2014 09:59

Tiedote!

Kesäkuussa alkaville jalkapallon MM-kisoille on nyt luotu oma alue muu urheilu puolelle. Eli jatkossa kaikki futiksen MM-kisoja koskevat jutut sille alueelle.

T. Ylläpito
- Olen aina IFK

EdellinenSeuraava

Paluu Vaihtoaitio