Keskustelua moderaattoreiden ja ylläpidon toimista

Täällä foorumin ylläpito ilmoittaa asioista ja jos sinulla on jotain kysyttävää, tai ehdotettavaa, niin voit tehdä ne täällä.
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Re: Keskustelua moderaattoreiden ja ylläpidon toimista

ViestiKirjoittaja Dev » 01.04.2011 09:56

Afinogenov kirjoitti:Miten joku voi ottaa noin pahasti nokkiinsa, siis nimimerkin nimittelystä, kouluammuskelijoiden maassa, eikös täällä kirjoitella kuitenkin ihan kaikessa rauhassa nimimerkin takaa vai mitä osaa asiasta en nyt ymmärtänyt. Voiko nimimerkki Afinognovia loukata, voiko Wildwind?

Ja kohta kaksi. Siis mikä pätee julkisuuden henkilöihin ja valmentajiin ynnämuihin, heitäkö ei saisi nyt nimitellä? :mrgreen:

Noh, ymmärrän kyllä täysin sen että joku otti tuosta kyseisestä viestiketjusta nokkiinsa, sillä siinä oli aika rajuakin nimittelyä ja sun muuta henkilökohtaisuuksiin menemistä.

Mitä tulee kohtaan kaksi, niin ihan samalla tavalla saatte jatkaa kuin tähänkin asti, mutta tällaiset ns. hyökkäykset tunnettuja henkilöitä kohtaan pitää jättää väliin. Eikä näitä nyt onneksi ole tapahtunutkaan kuin tuo yksi ja ainoa tapaus.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Sabres, Ilves

ViestiKirjoittaja Afinogenov » 01.04.2011 10:40

Paskat housussa ja kuravettä päälle, ei huono Dev. Itse menin tähän ihan täysin. :laugh: :Thumb up: Hyvää aprillia muutkin paskahousut, nimitellä ei saa! :tuoppi: :Thumb up:
Dion Darling on tappelija, jonka sukunimestä ei kannata laskea hänen kanssaan leikkiä. Muutoin on luvassa kylmää kyytiä...

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 01.04.2011 10:46

Afinogenov kirjoitti:Paskat housussa ja kuravettä päälle, ei huono Dev. Itse menin tähän ihan täysin. Hyvää aprillia muutkin paskahousut, nimitellä ei saa!

Ei ole aprillipila, vaan ihan tosijuttu. Käsi sydämmellä vannon.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Lukko, Minnesota Wild, fudis QPR

ViestiKirjoittaja jurachess » 01.04.2011 11:02

Tämäkään ei ole Aprillia. Uskokaa tai älkää, joskus mulla kestää heräämisessä hetken. Sitten taas happihyppelylle Pasilaan ja kotiin. Eilen taisin kirjoitella vapaakeskustelun puolelle hiukan liikaa. Onneksi en saanut varoitusta. Tänään hiljaisemalla linjalla ainakin otteluseurantojen puolella. En myöskään ole hakenut tahallaan itselleni viestejä liikaa, koska onhan mullakin omat kiireeni. Tänään kirjoittelen rauhallisemmin, kuin eilen. Seuraan kuitenkin mitä mun lempisivustolla tapahtuu, eli täällä. Tänään ollaan taas urheita miehiä. Saan olla yksin ja heitin frendejen röökinjämät jo huitsinnevadaan. Modet ja Ylläpitäjät ovat mielestäni hyviä. Jura lopettaa hetkeksi.
All the best my friends. :Thumb up:
Liigagurun mestari kaudella 2009 - 2010.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 01.04.2011 11:19

Siis ei tässä mielestäni pitäisi olla mitään epäselvää. Ihan samalla tavalla ketju tultaisiin poistamaan jos esimerkiksi vaikkapa Afinogenovia / jurachessia / KetäVaan alettaisiin täällä dissaamaan henkilökohtaisuuksin ja solvattaisiin häntä. Ymmärrän toki, että kritiikkiä tulee aina välillä ja kiekkobisneksessä liikkuvat ihmiset varmasti siihen ovatkin tottuneet, mutta liika on aina liikaa.
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

Suosikkijoukkue: .

ViestiKirjoittaja FPP » 13.04.2011 20:33

Ei saa arvuutella enää Pelicansin tulevien NHL-vahvistuksien nimiä?

Suosikkijoukkue: Lukko, Minnesota Wild, fudis QPR

ViestiKirjoittaja jurachess » 15.04.2011 01:08

jurachess toivoo, että en lähettäisi liikaa noita yuotube juttuja. Esim mikä biisii soi tänään päässäsi. Pyydän tuhannesti anteeksi, jos olen ollut sillä puolella liikaa. Loistava sivuisto tämä. Kirjoittelen vieläkinkin huonosti jääkiekosta ja snooker on Tavaresin hommia. Shakki taas on eri asia. Jotenkin vaan tuntuu, että oli pakko kirjoitttaa tämä. Minulla ei ole mitään vaihtista vastaan, päinvastoin. Silti hämää tuo ketju, että mikä biisi soi tänään. T Jura
Liigagurun mestari kaudella 2009 - 2010.

Suosikkijoukkue: Sabres, Ilves

ViestiKirjoittaja Afinogenov » 03.06.2011 15:00

Dev kirjoitti:Jos Gallona haluaa jatkossa selvitä ilman pelikieltoja, niin ehdotan että luet foorumin säännöt erittäin tarkkaan.
Itse ehdottaisin myös perehtymään foorumin omaan kirjoitusoppaaseen erittäin tarkasti --> viewtopic.php?f=66&t=1272 :cool: :Thumb up:
Dion Darling on tappelija, jonka sukunimestä ei kannata laskea hänen kanssaan leikkiä. Muutoin on luvassa kylmää kyytiä...

Suosikkijoukkue: Detroit red wings

ViestiKirjoittaja NikkeNakke » 07.06.2011 19:23

Minua ihmetti tänään kun tekemäni ketju suljettiin, Dev sanoi syyksi että se ketju ei saa aikaan keskustelua(ketjussa siis piti äänestää Detroitin paras pelaaja ja perustella)Lisäksi hän sanoi että pelaajia ei voi laittaa paremmuusjärjestykseen koska pelaavat eri paikkaa.Olen muuten itsekin äänestänyt eräässä ketjussa parasta suomalaista pelaajaa, eikä ketjua ole suljettu(huomatkaa ettei kaikki suomalaiset pelaa samalla paikalla.)Ja ketjussa oli tarkoitus äänestää se omasta mielestä paras, ei minkään tilastojen perusteella.Kaiken lisäksi vaihtarissa on ketju jossa pitää kertoa omasta mielestään paras joukkue, sitäkään ei ole suljettu vaikka joukkueet pelaavat eri liigassa!?!

Vähän pistää homma miettimään, älä Dev ota minkäänlaisena ärsyttämisenä.Ei se ollut kuin yksi ketju. :laugh:
"We want Teemu!"Winnipegiläiset heti NHL joukkueen paluun julkistamisen jälkeen...

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 07.06.2011 20:23

NikkeNakke kirjoitti:Minua ihmetti tänään kun tekemäni ketju suljettiin, Dev sanoi syyksi että se ketju ei saa aikaan keskustelua(ketjussa siis piti äänestää Detroitin paras pelaaja ja perustella)Lisäksi hän sanoi että pelaajia ei voi laittaa paremmuusjärjestykseen koska pelaavat eri paikkaa.Olen muuten itsekin äänestänyt eräässä ketjussa parasta suomalaista pelaajaa, eikä ketjua ole suljettu(huomatkaa ettei kaikki suomalaiset pelaa samalla paikalla.)Ja ketjussa oli tarkoitus äänestää se omasta mielestä paras, ei minkään tilastojen perusteella.Kaiken lisäksi vaihtarissa on ketju jossa pitää kertoa omasta mielestään paras joukkue, sitäkään ei ole suljettu vaikka joukkueet pelaavat eri liigassa!?!

Vähän pistää homma miettimään, älä Dev ota minkäänlaisena ärsyttämisenä.Ei se ollut kuin yksi ketju.

Syyt ketjun lukottamiselle ovat seuraavat: Ketjun avausviestiin ei oltu panostettu yhtään. Tämä on näissä ketjun avaamisissa se tärkein asia. Niitä ei silloin ruveta poistelemaan tai lukittelemaan, jos ylläpito/valvojat näkevät, että avausviestin kanssa on selvästi nähty vaivaa, eikä vain nopeasti suhaistu. Toisekseen se lähti samantien väärille linjoille. Ja kolmanneksi, nämä paras pelaaja äänestykset pyritään karsimaan foorumilta, sillä ne eivät yksinkertaisesti anna mitään. Jos siellä jotain keskustelua syntyy, niin se on aina sitä samaa "juupas eipäs leikkiä" mikä ei pääty koskaan. Jokaisella on omat mielipiteensä parhaista pelaajista ja niitä ei helpolla koskaan horjuteta.

Ketju olisi varmasti pysynyt paikallaan ja auki, jos se nyt esimerkiksi olisi sattunut olemaan muodossa "Red Wingsien arvokkain pelaaja" ja avausviestissä olisi jotain muutakin kuin pelkkä kysymys. Lisäksi ei varmaan kannata kaikkia pelaajia äänestykseen laittaa, vaan ne valovoimaisimmat ja sitten kohta "Joku muu". Siellä on kuitenkin niin paljon pelaajia jotka eivät saa ääntäkään.

Muistakaa uudet ja vanhat käyttäjät, että kun avataan niitä ketjuja, niin olisi mukava jos niihin avauviesteihin panostettaisiin. Ei tarvitse olla mitään romaaneja, mutta vähän pidempää tekstiä kun vain se 1-2 lausetta. Pelaajasiirroissa se on tietenkin asia erikseen. Niissäkin on hyvä olla omat mietteet hankinnasta, mutta ei välttämätöntä jos ei sillä hetkellä kerkeä niitä laittamaan. (Lähteet kuitenkin aina mukaan).
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Detroit red wings

ViestiKirjoittaja NikkeNakke » 07.06.2011 21:03

OK! Pidetään mielessä.
"We want Teemu!"Winnipegiläiset heti NHL joukkueen paluun julkistamisen jälkeen...

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Nestori » 21.02.2012 22:06

Avaanpas keskustelun, enkä edes kitise! :laugh: Kauppila on hyvä jätkä Ylläpitoon ja odotankin nyt runsasta kirjoittelua myös muualle kuin Pelicans-osioon. Tai edes hieman aktiivisempaa otetta muuallakin. Tuleva toimittaja osaa Suomen kielen metkut ja ottaa asioista selvää ennenkuin ryhtyy huutelemaan omiensa tai vieraitten keskellä yhtään mitään. Huumorintajusta ei ole mitään viitteitä, mutta toivottavasti sitäkin löytyy? :cool: Turkoosi vaihtuu siniseen, joka onkin paljon parempi väri.

Legendallekin ihan ok ja toisaalta ihan odotettu ylennys "punaisiin". Tosin miestä mahtaa hieman kuitenkin takaraivossa potuttaa, että joutuu asemansa takia tunnustamaan punaista väriä Ässien ja HIFKn kannattajien tapaan? :laugh:
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: .

ViestiKirjoittaja FPP » 09.03.2012 22:45

liikaa yhden joukkueen faneja ylläpitotiimissä ei ole edes kaveria näkynyt ylennyksen jälkeen :fuckyou:

nimimerkillä: miksi ode keskittyi jossain vaiheessa poistamaan täysin asiallisia kritiikkejä pelicans ketjuista

Salming

ViestiKirjoittaja Salming » 06.05.2012 18:04

Nimimerkki Nestori kuittaa varoituksen henkilökohtaisuuksiin menosta.
Ansaittu.

Suosikkijoukkue: Pelicans, Anaheim Ducks

ViestiKirjoittaja Unforgiven » 25.05.2012 19:23

Ihan hyvä, että reagoidaan.

Mutta olisiko tuo uusi laadittu määräys vähän liian vaikeaselkoinen. Jos noita sääntöjä noudattaa, aika pitkän runon saa kirjoittaa ennen kuin pääsee itse asiaan.

Näitä trolleja on kuitenkin aika vähän tällä foorumilla, joten näkisin että pelkkä heidän likividointi riittäisi, kuten osittain tehty onkin.

Pääsääntöisesti meillä rivijäsenillä on ihan hyväntahtoinen agenda.

EdellinenSeuraava

Paluu Vaihtoaitio