Keskustelua moderaattoreiden ja ylläpidon toimista

Täällä foorumin ylläpito ilmoittaa asioista ja jos sinulla on jotain kysyttävää, tai ehdotettavaa, niin voit tehdä ne täällä.
Suosikkijoukkue: Sotkamon Jymy & Anaheim Ducks

Re: Keskustelua moderaattoreiden ja ylläpidon toimista

ViestiKirjoittaja Crick » 08.02.2010 15:02

Juuri äsken otin Juran rivin Messengerissä ja se on lähetetty Deville. Kyllä tämä kausi pitää nyt tosiaan mennä näin loppuun, koska aikaisemmin myös Jokkeri sai minun kautta rivinsä palstalle, vaikka oli huililla. Jurachess vielä taistelee kärkisijoista, niin olisihan se sääli tuohon antaa homman kaatua. ArjenSankari sen sijaan joutunee kärsimään omasta syystä, jos ei tunne täältä ketään tai lähesty sähköpostitse jotakuta.
Helsingin Jokerit - Aina saa kärsiä ja hävetä

Suosikkijoukkue: KHL, NHL, Leijonat

ViestiKirjoittaja InFlames » 08.02.2010 15:09

Crick kirjoitti:Kyllä tämä kausi pitää nyt tosiaan mennä näin loppuun, koska aikaisemmin myös Jokkeri sai minun kautta rivinsä palstalle, vaikka oli huililla.

Tuo Nestorin "idea" on kuitenkin omasta mielestä jatkoon hyvä. Jos haluaa veikata guruja, niin kannattaa miettiä mitä kirjoittaa. Sitten se on penalttia myös guruista, jos tulee provoilemaan/sekoilemaan joista penaltti napsahtaa. Sitten ollaan jäähyllä myös guruista, eli toisin sanoen koko palstalta. Kannatan tuota Nestorin ideaa, mutta kesken kauden sitä ei voi muuttaa, sillä tällöinhän se olisi epäreilua.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 08.02.2010 15:14

Mä en nyt kerkiä kaikkia viestejä lukemaan mitä olette kirjoittaneet, mutta tämä kausi mennään tuolla periaatteella läpi, että gurussa mukana olevat saavat laittaa yv:llä rivinsä minulle, vaikka ovat pelikiellossa. Ensi vuonna tämä ei enää onnistu. Eiköhän tämä ole nyt loppuun käsitelty.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Jokerit Hellsinki

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 08.02.2010 15:44

Minä laitoin kyllä sähköpostilla omat rivini siihen osoitteeseen, mikä tulee ruudulle kun palsta ilmoittaa pelikiellosta.. Olikos se joku vaihtoaitio@hotmail.com. En tiedä lukeeko kukaan sitä, mutta mä laitoin ne sinne. Myöhemmin laitoin vielä Crickin kautta, kun ilmeisesti tämä ei toiminutkaan tuon sähköpostin kautta.
Kaikki Jäähalleille! Teksti-tv keskustelupalstojen raamattu.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 09.02.2010 13:52

Jokkeri kirjoitti:Minä laitoin kyllä sähköpostilla omat rivini siihen osoitteeseen, mikä tulee ruudulle kun palsta ilmoittaa pelikiellosta.. Olikos se joku vaihtoaitio@hotmail.com. En tiedä lukeeko kukaan sitä, mutta mä laitoin ne sinne. Myöhemmin laitoin vielä Crickin kautta, kun ilmeisesti tämä ei toiminutkaan tuon sähköpostin kautta.

Kyllä se rivi tuli perille. Crick kysyi sainko sun rivin, mutta en ollut vielä lukenut sähköpostia, joten käskin sitten Crickin laittaa yv:llä tulemaan. Joten ihan toiminnassa tuo on.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 09.02.2010 19:07

Oma ehdotukseni on, että mikäli joku käyttäjä saa alle 1 kk (ihan kuten Hijo ehdotti toisaalla) pelikiellon tulisi hänellä olla oikeus osallistua guruihin, mutta siihenkin voisi sisällyttää sen ehdon, että kyseinen käyttäjä ei saa alkaa puhelemaan näissä guruhöpinöissä mitään tyhjänpäiväisiä paskoja vaan asiallisesti veikkaa ja sanoo jos on sanottavaa. Mikäli homma ei toimi niin sitten hänelle ei enää tuota etuoikeutta.
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

Suosikkijoukkue: Lukko, Red Wings, Chelsea, AIK, Trail Blazers

ViestiKirjoittaja Lehväs » 09.02.2010 22:27

Honkanen kirjoitti:Oma ehdotukseni on, että mikäli joku käyttäjä saa alle 1 kk (ihan kuten Hijo ehdotti toisaalla) pelikiellon tulisi hänellä olla oikeus osallistua guruihin, mutta siihenkin voisi sisällyttää sen ehdon, että kyseinen käyttäjä ei saa alkaa puhelemaan näissä guruhöpinöissä mitään tyhjänpäiväisiä paskoja vaan asiallisesti veikkaa ja sanoo jos on sanottavaa. Mikäli homma ei toimi niin sitten hänelle ei enää tuota etuoikeutta.

Vihreää valoa tälle :peukkuylös: Olisi erittäin kohtuullinen, sillä yli kukauden porttikiellot on jo sitten jostain vakavammasta, kun taas viikon pari tulee jostain aika pienistä asioista.
...

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

ViestiKirjoittaja Multi » 09.02.2010 22:39

Honkanen kirjoitti:...
Ajatuksellisella tasolla varmaan hyvä idea, mutta kun kerta pelikieltoa on tullut asia olkoon mikä tahansa niin miksei sitä voi vaan yksinkertaisesti sulkea kaikki viestit pois? Tietenkin myös niin ettei kukaan muukaan niitä levitä, tämä uudistus tietenkin tasapuolisuuden nimissä vasta ensi vuonna/kautena. Ei ne gurut ole niin tärkeitä, että niiden takia sääntöjä muokataan vai? Mikäli on, niin sitten jokainen voi omalta osaltaan olla niin, ettei kieltoa rapsahda.
Turha koittaa ylläpito voittaa

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 09.02.2010 22:52

Mä olen kyllä sitä mieltä, että jos tulee pelikieltoa, niin ei myöskään osallistuta guruihin. Tämä siis alkaen ensi kaudesta. Tällä saatettaisiin saada jopa vähän hillittyä tiettyjen kavereiden meininkiä.

Täytyy jutella tästä Hijon ja Honkasen kanssa.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

ViestiKirjoittaja Multi » 10.04.2010 14:33

Noh laitetaan vaikka tänne. Voisiko tuota pelikielto systeemiä muuttaa siten että jos saa pelikieltoa kirjoituksen tasosta, niin ensiksi tulisi ns uhkasakko. Eli pelikiellolla uhataan jos tulee vielä virheitä, toimisi näin ollen ehdollisen rangaistuksen tavoin. Tämä uhkasakon saatuaan käyttäjän eteen tulisi tuollainen kirjouitusopas, mikä täällä palstalla on ja sen luettuaan/hyväksyttyään kirjoittaja pääsisi takaisin palstalle kirjoittamaan. Mikäli käyttäjä ei parantaisi kirjoitustaan, uhkasakko laitettaisiin voimaan ja pelikieltoa rapsahtaisi. Onko tälläinen järjestelmä edes mahdollista toteuttaa ja jos on, niin mitä mietteitä muilla?...
Turha koittaa ylläpito voittaa

Suosikkijoukkue: Sabres, Ilves

ViestiKirjoittaja Afinogenov » 10.04.2010 14:36

Ihan vitun sama.
Dion Darling on tappelija, jonka sukunimestä ei kannata laskea hänen kanssaan leikkiä. Muutoin on luvassa kylmää kyytiä...

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: Rosenlewin Urheilijat-38, St. Louis Blues, HK TsSKA Moskova, HC Luvia

ViestiKirjoittaja HijoDelViento » 10.04.2010 16:49

DrMultihunter kirjoitti:Voisiko tuota pelikielto systeemiä muuttaa siten että jos saa pelikieltoa kirjoituksen tasosta, niin ensiksi tulisi ns uhkasakko. Eli pelikiellolla uhataan jos tulee vielä virheitä, toimisi näin ollen ehdollisen rangaistuksen tavoin. Tämä uhkasakon saatuaan käyttäjän eteen tulisi tuollainen kirjouitusopas, mikä täällä palstalla on ja sen luettuaan/hyväksyttyään kirjoittaja pääsisi takaisin palstalle kirjoittamaan. Mikäli käyttäjä ei parantaisi kirjoitustaan, uhkasakko laitettaisiin voimaan ja pelikieltoa rapsahtaisi. Onko tälläinen järjestelmä edes mahdollista toteuttaa ja jos on, niin mitä mietteitä muilla?...

Käytännössä järjestelmä on jo aikalailla tämän kaltainen. Käyttäjille annetaan yleensä ensin varoitus, ja kehotus lukea foorumin säännöt, ja sitten jos tarvetta edelleen on, niin lähdetään pelikieltolinjalle. Varoitukset eivät kuitenkaan pääsääntöisesti ole julkisia, vaan niistä saa tietää vain varoituksen saaja itse.
Ehkä kommentoitavaa? Rekisteröidy mukaan ja anna sanataiteen miekkasi sivaltaa.............................

Suosikkijoukkue: Porin Ässät Liigan pudotuspeleissä keväällä 2016

Re: Vaihtoaition parannukset

ViestiKirjoittaja kuningas26 » 10.06.2010 21:24

Ihan mitä vain, kunhan Rocketin spämmääminen loppuu.
Four passes break any defence

Suosikkijoukkue: Lappeenrannan italialaismafia

ViestiKirjoittaja AriGold » 10.06.2010 21:28

kuningas26 kirjoitti:Ihan mitä vain, kunhan Rocketin spämmääminen loppuu.

Pakko sanoa, että kaverille voisi antaa pienen huilin tai varoituksen. Vituttaa lukea, kun, jokainen Rockettin viesti on tyyliin "Hieno Niemen Antti toit Chicagolle Stanley Cupin". Voisi kyllä vähän panostaa noihin viesteihin. En sano, että itekkään olen mikään paras kirjoittelija, mutta mutta.
"Toivottavasti tuo patsas on vähän kestävämpää tekoa ku esikuvansa on ollu."
- Kuningas Litmanen patsaansa esittelytilaisuudessa.

Suosikkijoukkue: KooKoo, TPS, Hershey Bears & Washington Capitals

ViestiKirjoittaja Metsäkulma » 10.06.2010 21:31

Kieliopillisestihan nuo ovat vielä kohtalaisia - mutta se sisältö... Joka topicciin ei tarvitse käydä kommentoimassa pelkkää jargonia. Imo.

Siirrelty hieman viestejä sopivampaan ketjuun.
T: Moderaattorit
"Väittää naispuolinen henkilö joka väitti Jesse Virtasen pelanneen kookoossa ja nähneensä hänen pelejään omin silmin"
"Jääkiekko on tilastourheilua"
- Laviols

EdellinenSeuraava

Paluu Vaihtoaitio