Keskustelua moderaattoreiden ja ylläpidon toimista

Täällä foorumin ylläpito ilmoittaa asioista ja jos sinulla on jotain kysyttävää, tai ehdotettavaa, niin voit tehdä ne täällä.
Suosikkijoukkue: Ilves, QPR,Torpedo Nizhny Novgorod, Minnesota Wild

Re: Keskustelua moderaattoreiden ja ylläpidon toimista

ViestiKirjoittaja wildwind » 30.09.2010 22:03

Afinogenov kirjoitti: Eipä tälläinen ratkaisu oikeastaan yllättänänyt

No eipä niin. Eihän se toki ole tuollaisen valinnan tekokaan helppoa, kun kaikki ehdokkaat ovat vain virtuaalisia olentoja!
Onnittelut myös ww:ltä! :peukkuylös:
Jos kerran nauru pidentää ikää, mitäköhän totisuudesta sitten seuraa?

Kun on pää pilvissä, näkee huonosti.

Jotkut ihmiset tuovat iloa minne sitten saapuvatkin- toiset taas mistä lähtevätkin.

Suosikkijoukkue: Sabres, Ilves

ViestiKirjoittaja Afinogenov » 21.10.2010 23:07

InFlames on varmaan hyvillä mielin kun heti ensimmäisellä vastuutehtävällään sai aiheutettua täyden kaaoksen voorumille. :tuoppi:

Parasta tässä on se että ilmeisesti minä sain taas varoituksen ja esimerkiksi Crickin kaveri Jokkeri selvisi ilman sanktioita. Eihän tämä ole enää kauhean oikeudenmukaistakaan? Ei muuten yllättänyt että varoituksen mulle antoi juurikin Crick, kaveri tuntuu olevan vähän pihalla. Saat kuitenkin itse huudella täällä jotain "sulla on tainnut pää tärähtää" juttuja joten annappa itsellesi kakkua myös.
Dion Darling on tappelija, jonka sukunimestä ei kannata laskea hänen kanssaan leikkiä. Muutoin on luvassa kylmää kyytiä...

Suosikkijoukkue: KooKoo, TPS, Hershey Bears & Washington Capitals

ViestiKirjoittaja Metsäkulma » 21.10.2010 23:09

Mieluusti kuulisin itsekin, että mistähän Afino nyt sai varoituksen? Jotenkin epäreilulta tuntuu, että jäsen J ja jäsen A saivat saman sanktion, vaikka toisen rikkeet olivat jokseenkin näkyvämpiä ja radikaalimpeja :shock:
"Väittää naispuolinen henkilö joka väitti Jesse Virtasen pelanneen kookoossa ja nähneensä hänen pelejään omin silmin"
"Jääkiekko on tilastourheilua"
- Laviols

Suosikkijoukkue: KHL, NHL, Leijonat

ViestiKirjoittaja InFlames » 21.10.2010 23:11

Afinogenov kirjoitti:InFlames on varmaan hyvillä mielin kun heti ensimmäisellä vastuutehtävällään sai aiheutettua täyden kaaoksen voorumille. :tuoppi:

Ketjun lukottaminen oli aiheellista, kun siellä alettiin menemään henkilökohtaisuuksiin.

ViestiKirjoittaja Metsäkulma » 21.10.2010 23:12

InFlames kirjoitti:Ketjun lukottaminen oli aiheellista, kun siellä alettiin menemään henkilökohtaisuuksiin.

Eikö sitä ihan oikeasti voida mitenkään muuten estää? Aiemmin on jaettu kakkoja mutta onhan se tosiaan selviö, ettei saunakavereille eusa_clap

Tämä kritiikki ei tosiaan ollut niinkään InF:lle.
"Väittää naispuolinen henkilö joka väitti Jesse Virtasen pelanneen kookoossa ja nähneensä hänen pelejään omin silmin"
- Laviols

ViestiKirjoittaja Afinogenov » 21.10.2010 23:14

Noniin hienoa! Crick sitten tajusi antaa Jokkerille pelikieltoa heti kun tajusi muiden huomanneen sun hätävarjelun ja kaveerauksen. Mun haistatteluun tosin reagoitiin heti.

Montako kertaa mää saan vielä mennä henkilökohtaisuuksiin koska mullahan on nyt varoituksia 2. tuleeko vielä yksi varoitus vai onko seuraavasta jo pelikieltoa? Ja jatkokysymyksenä että saanko taas rikoksen uusijana jonkun kuukauden bannit, heheh. :lol:
Viimeksi muokannut Afinogenov päivämäärä 21.10.2010 23:15, muokattu yhteensä 1 kerran
Dion Darling on tappelija, jonka sukunimestä ei kannata laskea hänen kanssaan leikkiä. Muutoin on luvassa kylmää kyytiä...

Suosikkijoukkue: Ässät

ViestiKirjoittaja Jartsa » 21.10.2010 23:14

InFlames kirjoitti:
Afinogenov kirjoitti:InFlames on varmaan hyvillä mielin kun heti ensimmäisellä vastuutehtävällään sai aiheutettua täyden kaaoksen voorumille. :tuoppi:

Ketjun lukottaminen oli aiheellista, kun siellä alettiin menemään henkilökohtaisuuksiin.

Mutta täällähän on kritisoitu ja itsekkin henk. koht. ihmettelen, miksi lukotus tapahtuu tuntia myöhemmin, kun mitään on kirjoitettu. Modet pyörii paikalla ja varoittelee, kun haistatellaan, uskaltamatta tehdä mitään. Lähinnä tuollainen "pakko tehdä jotain, että ei jää tekemättä" teko tuo lukottaminen.
Ei allekirjoituksia

Suosikkijoukkue: Sotkamon Jymy & Anaheim Ducks

ViestiKirjoittaja Crick » 21.10.2010 23:15

Metsäkulma kirjoitti:Aiemmin on jaettu kakkoja mutta onhan se tosiaan selviö, ettei saunakavereille eusa_clap

Eiköhän nuo tuomiot nyt mennyt ihan oikein ja niistä voidaan lopettaa napina nyt. Molemmat varoitetut haistattelivat ja siitä seuraa tällöin varoitus.

Ilmeisesti sinäkin olet nykyään samoilla lauteilla kun selvisit ilman keltaista, jos siis itseäsi tarkoitit tuolla saunakaverilla..?
Helsingin Jokerit - Aina saa kärsiä ja hävetä

ViestiKirjoittaja Afinogenov » 21.10.2010 23:17

Crick kirjoitti:[Eiköhän nuo tuomiot nyt mennyt ihan oikein ja niistä voidaan lopettaa napina nyt. Molemmat varoitetut haistattelivat ja siitä seuraa tällöin varoitus.
Miksi mä sain varoituksen hetimiten ja Jokkeri sai sen noin 5 tuntia haistattelunsa jälkeen? Kerro se mulle.

Älä anna kakkua tästä mutta mun mielestä sä olet Crick surkea moderaattori. Ehkä pitäisi tehdä niin että moderaattorit kulkisivat täällä vain nimellä moderaattori eikä kommentoisi muuhun keskusteluun millään tavalla.

Suosikkijoukkue: Sotkamon Jymy & Anaheim Ducks

ViestiKirjoittaja Crick » 21.10.2010 23:26

Afinogenov kirjoitti:Miksi mä sain varoituksen hetimiten ja Jokkeri sai sen noin 5 tuntia haistattelunsa jälkeen? Kerro se mulle.

Tässä toimimme väärin ja se myönnetään. Jokkerin olisi pitänyt saada suoraan varoitus tuosta ja sen tajuan nyt jälkikäteen. Ehkäpä minulla ei nyt sitten tässä meinannut pokka riittää, mutta kuten huomaatte, keräsin itseni hienosti. Oikeus siis tapahtui.

Älä anna kakkua tästä mutta mun mielestä sä olet Crick surkea moderaattori. Ehkä pitäisi tehdä niin että moderaattorit kulkisivat täällä vain nimellä moderaattori eikä kommentoisi muuhun keskusteluun millään tavalla.

Tottakai kritiikkiä otetaan vastaan, jos se esitetään asiallisesti. Mitään kakkuja ei sellaisesta tietenkään ole syytä jakaa. Täytynee yrittää sitten jatkossa parantaa, jos olen ollut huono. Itse en vain tykkää ottaa roolia jatkuvasti, mutta haluan keskustelun pysyvän asiallisena ja reiluna kaikille. Täällä muutamat käyttäjät osaavat hiillostaa ja herättää tunteita siten toisissa, ettei siitä seuraa mitään jatkotoimia. Myös sinä osaat tarvittaessa tehdä niin.

Enkä minä nyt aina niin jatkuvasti osallistu jääkiekkokeskusteluihin kun on kaikkea muutakin, eikä jaksa itsestäänselvyyksiä toitottaa tyyliin, että "on kova vahvistus liigaan", jos viisi edellistä kirjoittajaa on jo tämän todennut. Jatkoajassa moderaattorit ovat anonyymejä (en kai ole väärässä?) varmasti sen takia, että siellä on niin paljon käyttäjiä, että yksittäinen valvoja ristiinnaulittaisiin satojen käyttäjien toimesta. Täällä nyt ei kuitenkaan minusta ole siihen tarvetta.
Helsingin Jokerit - Aina saa kärsiä ja hävetä

ViestiKirjoittaja Afinogenov » 21.10.2010 23:31

Crick kirjoitti:Tässä toimimme väärin ja se myönnetään. Jokkerin olisi pitänyt saada suoraan varoitus tuosta ja sen tajuan nyt jälkikäteen. Ehkäpä minulla ei nyt sitten tässä meinannut pokka riittää, mutta kuten huomaatte, keräsin itseni hienosti. Oikeus siis tapahtui.
No asuuhan siellä sinisen haarniskan alla oikea virheitä tekevä ihminenkin, hienoa! :tuoppi:

Anteeksi nyt kielenkäyttöni, luulin sen olevan sallittua kun saunakaverikin sai tehdä niin, mutta ilmeisesti ei sitten saanutkaan. Nyt mulla on niin paljon varoituksia että kovanaamaa enää esitä en jos suoraan sanon se toi mulle helpotuksen. :tuoppi: Jykevää on rakkaus hei. eusa_clap

ViestiKirjoittaja Afinogenov » 21.10.2010 23:46

Aloin tässä mietiskelemään tätä saamaani kohtaloa kun lueskelin noita Jokkerin lähettämisä viestejä, siellähän on kaikenmaailman "Vitun pelle" settiä ja tälläisiä kommentteja:
Jokkeri kirjoitti:Vedä Käteen Metsäkulma, ihan oikeasti. Sä oot vittu pentu, susta tehdään lapaset. Pelikieltoa tulee, ei paljon haittaa=)

Ja mä sain sitten saman tuomion yhdestä moderaattoriin kohdistuvasta kritiikistä ja tällä foorumilla miljoonia kertoja jo legendaksi muodostuneesta "ime slerbaa" kommentista!? Sitten vielä sellainen kysymys että miksi vitussa mä saan aina kuukauden pelikiellon ja muut saavat sitä viikkoa tai korkeintaan kahta? Mitä vittua nyt taas? Laura Närhi - Tämä on totta :tuoppi:

ViestiKirjoittaja Metsäkulma » 21.10.2010 23:51

Afinogenov kirjoitti:Aloin tässä mietiskelemään tätä saamaani kohtaloa kun lueskelin noita Jokkerin lähettämisä viestejä, siellähän on kaikenmaailman "Vitun pelle" settiä ja tälläisiä kommentteja:
Jokkeri kirjoitti:Vedä Käteen Metsäkulma, ihan oikeasti. Sä oot vittu pentu, susta tehdään lapaset. Pelikieltoa tulee, ei paljon haittaa=)

Ja mä sain sitten saman tuomion yhdestä moderaattoriin kohdistuvasta kritiikistä ja tällä foorumilla miljoonia kertoja jo legendaksi muodostuneesta "ime slerbaa" kommentista!? Sitten vielä sellainen kysymys että miksi vitussa mä saan aina kuukauden pelikiellon ja muut saavat sitä viikkoa tai korkeintaan kahta? Mitä vittua nyt taas? Laura Närhi - Tämä on totta :tuoppi:

Moderaattorin saunakaveri vs ei-moderaattorin-saunakaveri - Feel the difference eusa_clap
- Laviols

ViestiKirjoittaja Afinogenov » 21.10.2010 23:55

Lopettakaa nyt Metsäkulmat ja Jartsat tuo väliin huutelu, haluan oikeasti vastauksia noihin kysymyksiini!? Joku punaisella värillä nimensä näkevä voorumisti voisi myös ilmaista mielipiteensä asiasta?

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

ViestiKirjoittaja Multi » 22.10.2010 08:33

Haa taitaa olla ensimmäinen huomautus moderaattoreilta minulle vaihtoaitiossa oloaikana, vaikka luulisi että olisin jotenkin rauhoittunut viime visiitistä, niin kyllähän välillä mukaan pitää mennä. Noh ei siinä mitään kaippa tuo huomautus ihan aiheesta on, Afin ja Jokkerin rangaistuksien samallaisuutta ei voi kyllä käsittää... :tuoppi:
Turha koittaa ylläpito voittaa

EdellinenSeuraava

Paluu Vaihtoaitio