Vaihtoaition parannukset

Täällä foorumin ylläpito ilmoittaa asioista ja jos sinulla on jotain kysyttävää, tai ehdotettavaa, niin voit tehdä ne täällä.
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Re: Vaihtoaition parannukset

ViestiKirjoittaja Dev » 31.07.2008 12:58

vivera kirjoitti:
Device kirjoitti:Tässä tulee todenäköisesti lähiaikoina myös foorumin tyyli vaihtumaan. Nykyinen on ihan ok, mutta kun tuolla näytti olevan vähän vaaleampaakin tyyliä, niin ajattelin että jossain vaiheessa vaihdutaan siihen. Täytyy vain jotenkin koittaa väsertää logo.

Tervehdys! Erittäin hyvä uutinen tuo tuleva tyylimuutos. Suht tyylikkäät sivut, mutta osittain hieman vaikealukuiset tuon tumman taustan vuoksi.

Tervetuloa foorumille!

Uudessa tyylissä on vielä tehtävä pientä kokeilua ja sen sellasta, koitan kuitenkin saada sen tänään jo asennettua, tai sitten viimeistään huomenna.
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja vivera » 31.07.2008 13:08

Device kirjoitti:Tervetuloa foorumille!

Uudessa tyylissä on vielä tehtävä pientä kokeilua ja sen sellasta, koitan kuitenkin saada sen tänään jo asennettua, tai sitten viimeistään huomenna.

Kiitoksia! Älä nyt kuitenkaan ota turhaa painetta yhden tyylimuutoksen takia, ei asialla tietenkään mikään tulipalokiire ole. Ja eikös sitä ole tapana sanoa, että hyvää kannattaa odottaa!

Suosikkijoukkue: Kärpät, Tampa Bay Lightning, Milwaukee Admirals

ViestiKirjoittaja Gukumatz » 31.07.2008 15:56

Tummaa taustaa vasten valkoinen on aina helppolukuinen. Tuo sininen teksti tosin voitaisiin vaihtaa esim. tummanvihreällä. Or not. Toivon vaan, ettei hirvittävän vaaleaa ulkoasua foorumille tulisi... Vaaleat ulkoasut sux. Ja miksei foorumille voitaisi lisätä useita skinejä, joita kaikki saisivat vaihdella mielensä mukaan?

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 31.07.2008 16:10

Ja miksei foorumille voitaisi lisätä useita skinejä, joita kaikki saisivat vaihdella mielensä mukaan?

Silloin logo menee päin peetä.

Tummassa taustassa on ongelmana silmien rasitus. Itsellä alkaa ainakin iltasin välillä silmiä särkemään.
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja vivera » 31.07.2008 17:31

Gukumatz kirjoitti:Tummaa taustaa vasten valkoinen on aina helppolukuinen. Tuo sininen teksti tosin voitaisiin vaihtaa esim. tummanvihreällä. Or not. Toivon vaan, ettei hirvittävän vaaleaa ulkoasua foorumille tulisi... Vaaleat ulkoasut sux. Ja miksei foorumille voitaisi lisätä useita skinejä, joita kaikki saisivat vaihdella mielensä mukaan?

Ongelma onkin mielestäni vain nuo värilliset tekstit, jotka erottuvat heikonlaisesti, valkoinen teksti erottuu tietysti ihan hyvin.

Hank

ViestiKirjoittaja Hank » 31.07.2008 20:05

Itse en ainakaan ole tämän mustan kannalla.. Jotkut yksinkertaiset värit voisi olla ok, ja logokon on väliaikainen? Jos näin on, niin se on hyvä, sillä nykyinen on mitä kauhein. Viimeinen o-kirjain muuten näyttää aivan Q-kirjaimelta. Vaihtoaitioon ei taida saada muuten ''suosikkijoukkue'' kenttää tuohon profiiliin?

ViestiKirjoittaja vivera » 31.07.2008 20:10

Hänk kirjoitti: Vaihtoaitioon ei taida saada muuten ''suosikkijoukkue'' kenttää tuohon profiiliin?

Olisi kyllä aivan hyvä lisä, mutta jos ei saa niin voihan jokainen laittaa avatariin kannattamansa joukkueen logo.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 31.07.2008 20:13

Logossa kävi silleen, että tuolla asetuksissa jymähti yksi kohta ja en saanut enään ladattua uutta tuonne ylös. Se on kuitenkin jo korjattu ja nyt sinne saa uuden. Ja tuo viimeinen kirjain on ihan o, mutta tuo alleviivaus saa sen näyttämään Q:lta.

Edit: Niin ja en ole tutkaillut vielä tuota suosikkijoukkue profiii hommaa. Täytyy kohta katsoa, jos ei onnistu, niin sitten täytyy kysyä Munfoorumilta, että saisiko sellaisen tänne.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 01.08.2008 00:50

Nyt on tämä uusi tyyli ja ainakin minusta se on ihan ok, ei tule ainakaan iltasin silmät kipeäksi.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 01.08.2008 05:29

Hyvät on sivut. Selkeät ja ei logokaan näin Caps-fanina mikään ruma ole ;)
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

ViestiKirjoittaja vivera » 01.08.2008 06:57

Erinomainen muutos selkeyteen! Logo voisi olla hieman neutraalimpi, onko syytä nostaa ketään yksittäistä pelaajaa esiin foorumin "tavaramerkissä"? Mielestäni ei. Joka tapauksessa sivujen ulkoasu on nyt muutoin mielestäni "perfekto"!

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 01.08.2008 09:06

Itsekkin pidän tästä paljon enemmän kuin entisestä. Ja tuo logohan vaihtuu tuosta, kun joku väsertää uuden tai minä itse. Ajattelin nyt sen aikaa pitää siinä tota, muuten näyttää todella tyhmältä jos tuossa ei olisi mitään.
- Olen aina IFK

Hank

ViestiKirjoittaja Hank » 01.08.2008 09:07

Loistava(t) parannukset! :ugeek: Paljon pirteämpi ja selkeämpi teema

Suosikkijoukkue: Kärpät, Tampa Bay Lightning, Milwaukee Admirals

ViestiKirjoittaja Gukumatz » 01.08.2008 09:44

Itse en taas pidä uudesta skinistä. Ja hot topic -buttonit kusevat. Se edellinen oli parempi.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 01.08.2008 09:55

Just huomasin, että tämähän on liki sama kuin Leukaperiin palstalla. :mrgreen: Tämä taitaa vain olla se päivitetty versio tuosta Leukaperiin versiosta.

Edit: Niin ja noita hot topic juttuja saa muutettua, esimerkiksi vanhasta teemasta voi siirtää niitä tähän teemaan. Siirsin jo noi "uusia viestejä tullut" painikkeet tuonne.
- Olen aina IFK

EdellinenSeuraava

Paluu Vaihtoaitio