Vaihtoaition parannukset

Täällä foorumin ylläpito ilmoittaa asioista ja jos sinulla on jotain kysyttävää, tai ehdotettavaa, niin voit tehdä ne täällä.
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Re: Vaihtoaition parannukset

ViestiKirjoittaja Dev » 15.09.2008 09:35

Crick kirjoitti:Teillä ei täällä ole chattia, kuten tuolla Urheilufoorumilla. Olisi varmaan mukava lisä, kun täällä muutenkin on niin aktiivista porukkaa.

Chatissa on aina sitten ne omat huonot puolensakkin, mutta pistetään harkintaan.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät, Detroit Red Wings

ViestiKirjoittaja Ink » 15.09.2008 10:02

Yhdellä toisella foorumilla nykyisin keskustellaan vaan Chat -puolella, ei sillä oleellisella. Tosin ei täällä kyllä siitä ole huolta että jääkiekko -aiheisissa topickeissa ei juttua riittäisi.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 18.09.2008 13:11

Ei jaksa nyt tehdä uutta aihetta, mutta menin huvinvuoksi katsastamaan Munfoorumin suurimmat foorumit. Sijalla 1 vaihtoaitio. 8-) :mrgreen: Kyllähän tällaisille jääkiekkofoorumeille aina löytyy käyttäjiä, kun yhdessä vaiheessa ei tuntunut olevan kuin jatkoaika ainut tällainen pelkkään jääkiekkoon keskittyvä foorumi.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 21.09.2008 11:38

Laitetaan nyt tänne kysymys. Mikä tämä Afinogenov modeksi kampanja on? Joku afinon oma selkkaus vaiko mikä? Tuli vaan mieleen. Meinaan modelta sopii odottaa sitä aktiivisuutta hiukkasen enemmän.

-EiMullaMuuta-
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 21.09.2008 11:40

2Fast4u kirjoitti:Laitetaan nyt tänne kysymys. Mikä tämä Afinogenov modeksi kampanja on? Joku afinon oma selkkaus vaiko mikä?

Oma päähänpisto. Modeja ei haeta tällä hetkellä.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Porin Ässät Liigan pudotuspeleissä keväällä 2016

ViestiKirjoittaja kuningas26 » 21.09.2008 11:43

Niin, kaikkihan siis lähti tästä kultakalan heitosta kiekkogurun puolella

Inkfish kirjoitti:Jos Afinosta tulee moderaattori niin lähden täältä nopeasti pois.

Toimikaamme siis yhteisen hyvän vuoksi.

2fast4u kirjoitti:Mielummin Afinogenov itse, no bad feelings.

Kuivat pois ensin. Jos afinogenov jostain syystä foorumilta poistettaisiin, laskisi vaihtoaition viihdearvo samalla huomattavasti. Kuka täyttämään hänen saappaansa BB-Cherylin rooliin? Vapaaehtoiset käsi ylös.

Mutta joo, tämä leikki loppui allekirjoittaneen osalta tähän. Hauskaa oli.
Viimeksi muokannut kuningas26 päivämäärä 21.09.2008 11:55, muokattu yhteensä 3 kertaa
Four passes break any defence

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Legenda » 21.09.2008 11:45

kuningas26 kirjoitti:Niin, kaikkihan siis lähti tästä kultakalan heitosta kiekkogurun puolella

Inkfish kirjoitti:Jos Afinosta tulee moderaattori niin lähden täältä nopeasti pois.

Toimikaamme siis yhteisen hyvän vuoksi.

Ai yhteisen hyvän? Yksi parhaista kirjoittajista pois? Mielummin Afinogenov itse, no bad feelings.
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

Suosikkijoukkue: Kärpät, Tampa Bay Lightning, Milwaukee Admirals

ViestiKirjoittaja Gukumatz » 21.09.2008 12:40

Yhdeltä toiselta foorumilta kopsattu...

Olisiko mahdollista tehdä Vaihtoaitio Big Brother? Vaikka 10 käyttäjää laitettaisiin tietyksi ajaksi kirjoittamaan vain yhdelle alueelle, jossa olisi eri aiheita, kuten "Olohuone" "Keittiö" jne. Ja jos joku tähän innostuu, 10 olisi kisailijoina, yksi tuomari joka olisi kuin Big Brother jne. Tajusitteko? Olisi varmasti mukavaa ajanvietettä. Ja joka lauantai yksi äänestettäisiin pois? Innokkaita?

ViestiKirjoittaja Gukumatz » 21.09.2008 19:46

^^ei saa juuta eikä jaata tuo. Kertokaa edes jotain mielipiteitä! ;)

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Legenda » 21.09.2008 19:52

Vähän liian sekavaksi menisi varmaan. Ja tällä porukalla.. Hmm.. Ehkä kun foorumilla vähän enemmän aktiivisempia.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 21.09.2008 20:44

2Fast4u kirjoitti:Vähän liian sekavaksi menisi varmaan. Ja tällä porukalla.. Hmm.. Ehkä kun foorumilla vähän enemmän aktiivisempia.

Onhan täällä nykyään jo mun laskujeni mukaan sellainen yli 20 aktiivista jotka käyvät täällä päivittäin. Minulla ei kuitenkaan riitä kiinnostusta tuollaiseen hommaan.
- Olen aina IFK

Hank

ViestiKirjoittaja Hank » 23.09.2008 14:44

Miten ois Foorumi alueelle lista nettisivuista joissa on jo Vaihtoaitio mainostettuna?

Suosikkijoukkue: HPK (KooKoo)

ViestiKirjoittaja Kärpänen » 07.10.2008 12:04

Voisiko nuo linkit säätää siten että aukeaisivat automaattisesti toiseen välilehteen/ikkunaan?

ViestiKirjoittaja Gukumatz » 07.10.2008 14:29

Olen itsekin kysynyt samaa, ja kun asia tyrmättiin täysin, täytyy sinunkin tyytyä oikealla hiirellä avaamaan se.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 07.10.2008 14:59

Gukumatz kirjoitti:Olen itsekin kysynyt samaa, ja kun asia tyrmättiin täysin, täytyy sinunkin tyytyä oikealla hiirellä avaamaan se.

Täyden tyrmäyksen? :roll:

Device kirjoitti:Täytyy katsoa. Niillä joilla on rullahiiri saa sen tehtyä silleen, että painaa sillä rullalla linkin päälle.

Gukumatzin ehdotukselle tukea, tuota en ookkaan muistanut ehrottaa, hyvä kun guki muisti.
- Olen aina IFK

EdellinenSeuraava

Paluu Vaihtoaitio