Alueet, aiheet ja kirjoitukset

Täällä foorumin ylläpito ilmoittaa asioista ja jos sinulla on jotain kysyttävää, tai ehdotettavaa, niin voit tehdä ne täällä.
Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

Re: Alueista ja aiheista

ViestiKirjoittaja Multi » 09.01.2009 17:27

Hank kirjoitti:Hyviä uudistuksia, todella näppärän, ja kattavan oloinen tuli Vaihtoaitiosta!

Ai että tämä uudistus näytti vielä komiammalta kuin olin päässäni ajatellut, kuka nyt enää Jatkoaikaa tarvitsee? Kun tämä on vähintään yhtä hieno. Viestini saattaa vaikuttaa aika turhalta mutta oli pakko postata, kun olen niin haltioissani tästä. Toivottavasti tämä uudistuu auttaa niin vanhoja kuin uusiakin käyttäjiä kirjoittamaan enemmän asiaa.
Turha koittaa ylläpito voittaa

Suosikkijoukkue: Porin Ässät Liigan pudotuspeleissä keväällä 2016

ViestiKirjoittaja kuningas26 » 09.01.2009 17:49

Miksi San Josella on vanha logo?
Four passes break any defence

Hank

ViestiKirjoittaja Hank » 09.01.2009 18:12

DrMultihunter kirjoitti:Toivottavasti tämä uudistuu auttaa niin vanhoja kuin uusiakin käyttäjiä kirjoittamaan enemmän asiaa.

Tästä juolahtikin mieleen, vaikka munfoorumeissa, ei ilmeisesti olekaan mahdollisuutta lähettää ns massapostia, joukkopostia tai mitä ikinä se lieneekään, voisi silti joku pienellä urakalla kerätä näiden vähemmän kirjoittaneiden käyttäjien postit, jos on merkannut profiiliinsa ja lähettää viestin tyyliin ''tsekkaa uudistunut vaihtoaitio.'' Monelta kuitenkin katoaa tämä Vaihtoaitio kokonaan mielestä, kun esim poistelee selaimen muisteja.

ViestiKirjoittaja Multi » 09.01.2009 18:24

Hank kirjoitti:Tästä juolahtikin mieleen, vaikka munfoorumeissa, ei ilmeisesti olekaan mahdollisuutta lähettää ns massapostia, joukkopostia tai mitä ikinä se lieneekään, voisi silti joku pienellä urakalla kerätä näiden vähemmän kirjoittaneiden käyttäjien postit, jos on merkannut profiiliinsa ja lähettää viestin tyyliin ''tsekkaa uudistunut vaihtoaitio.'' Monelta kuitenkin katoaa tämä Vaihtoaitio kokonaan mielestä, kun esim poistelee selaimen muisteja.
Aivan en tiedä onko se mahdollista, mutta se olisi hyvä jos se olisi toteuteutettavissa. Minä esimerkiksi unohdin tämän aivain täysin, ennen kuin Hank laittoin yksityisviestiä, eli periaatteessa Hank toteutti mainitsemaansa asiaa. Sen jälkeen taas muistin tämän ja olen siitä asti kirjoitellut tänne.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 10.01.2009 01:53

Mukavaa, että porukat ovat tyytyväisiä uudistuksiin.

kuningas26 kirjoitti:Miksi San Josella on vanha logo?

Ainakaan toistaiseksi en löytänyt tuota uudempaa versiota.

Hank kirjoitti:Tästä juolahtikin mieleen, vaikka munfoorumeissa, ei ilmeisesti olekaan mahdollisuutta lähettää ns massapostia, joukkopostia tai mitä ikinä se lieneekään, voisi silti joku pienellä urakalla kerätä näiden vähemmän kirjoittaneiden käyttäjien postit, jos on merkannut profiiliinsa ja lähettää viestin tyyliin ''tsekkaa uudistunut vaihtoaitio.'' Monelta kuitenkin katoaa tämä Vaihtoaitio kokonaan mielestä, kun esim poistelee selaimen muisteja.

Tämä tullaan tekemään lähiaikoina. Heti kun saadaan tällainen kaikennäköinen pieni muu ylimääräinen pois ympäriltä.
- Olen aina IFK

Hank

ViestiKirjoittaja Hank » 25.01.2009 11:34

Honkanen on tehnyt perin hyödylliset nuo aiheet NHL joukkueiden alueelle, eli esim ''Suomalaiset Detroitissa'' mutta silti itse ainakin suosisin enemmän pelaajakohtaisia topikkeja, kuten esim ''Teemu Selänne'' tjsp. Noi suomalaiset siellä ja täällä voisi melkein naulata alueiden tiedotteisiin ja lukita? Eräänlaisiksi tilastoinneiksi.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 25.01.2009 11:51

Joo ihan hyvä idea. Tällä hetkellä NHL puolelle tehdään samaa juttua mitä Hijo teki eilen Mestis puolelle, eli alueita pilkotaan.
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja Multi » 31.01.2009 22:33

Saisiko tuohon etusivulla näkyvään kohtaan, kaikille liigoille laitettua omanlogonsa?

Hank

ViestiKirjoittaja Hank » 01.02.2009 10:19

Toni Häppölä KalPaan ketjun voisi siirtää Bluesin puolelle ja siinä samalla fiksata ketjun otsikkoa.

Markus Seikolasta moderaattorit saisivat helposti koottua aiheen pystyyn, sen verran paljon unelmakautta pelaavasta Seikolasta on materiaalia tullut. Möys muistakin pelureista saisi helposti viestejä kokoamalla ketjuja pystyyn, mainittakoon ainakin Ville Leino.. ja vaikkapa Suhosen Alpo. :D

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 01.02.2009 11:15

Hank kirjoitti:Toni Häppölä KalPaan ketjun voisi siirtää Bluesin puolelle ja siinä samalla fiksata ketjun otsikkoa.

Markus Seikolasta moderaattorit saisivat helposti koottua aiheen pystyyn, sen verran paljon unelmakautta pelaavasta Seikolasta on materiaalia tullut. Möys muistakin pelureista saisi helposti viestejä kokoamalla ketjuja pystyyn, mainittakoon ainakin Ville Leino.. ja vaikkapa Suhosen Alpo. :D

Häppölän siirrosta Bluesiin saa tehdä ihan oman aiheen. Ville Leinosta ja Alpo Suhosesta löytyy jo aiheet, jos jaksaa vain etsiä.
- Olen aina IFK

Hank

ViestiKirjoittaja Hank » 01.02.2009 11:18

Device kirjoitti:Häppölän siirrosta Bluesiin saa tehdä ihan oman aiheen. Ville Leinosta ja Alpo Suhosesta löytyy jo aiheet, jos jaksaa vain etsiä.

Perskele niinhän se olikin! Miten ihmeessä mä en noita huomannut.. :shock:

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 02.02.2009 18:22

Koska palsta kasvaa ja viestejä tulee enemmän, on hyvä muistaa, että kun julkaistaan uutisia olisi kiva lueskella myös toisten mielipiteitä. Eli muistakaa kommentoida itse uutistanne. Tämä on nyt myös lisätty sääntöjen kohtaan 6.1.
- Olen aina IFK

Hank

ViestiKirjoittaja Hank » 02.02.2009 18:28

Device kirjoitti:Koska palsta kasvaa ja viestejä tulee enemmän, on hyvä muistaa, että kun julkaistaan uutisia olisi kiva lueskella myös toisten mielipiteitä. Eli muistakaa kommentoida itse uutistanne. Tämä on nyt myös lisätty sääntöjen kohtaan 6.1.

Jos tähän saa omaa mielipidettä sanoa niin mulla olisi seuraavaa.. Eli semmosta, että jos lainaa jostain mediasta tekstipätkän, lainaisi edes sen olennaisen, ei tarvitse jotain ihan turhaa (kaikki osaa itse päätellä mikä niissä on turhaa) settiä mukaan.

DrMultihunter kirjoitti:Hyvä uudistus alampa tässä kommentoimaan äsken laittamia uutisia.

BTW, ehkä vähän ohi aiheen mutta empä pahemmin tämmöisissäkään viesteissä nää mitään tolkkua..

Tämä kai on pää-asia ettei turhaa tekstiä suolla, myönnän myönnän että olen laittanut äsken ylipitkiä lainauksia, mutta parannan tapani.

Enpä toki yksityiskohtaisesti ketään erityisesti tältä palstalta syyttävällä sormella osoittanut. Ihan kaikille tuon laitoin. 8-)
Viimeksi muokannut Hank päivämäärä 02.02.2009 18:33, muokattu yhteensä 2 kertaa

ViestiKirjoittaja Multi » 02.02.2009 18:30

Device kirjoitti:Koska palsta kasvaa ja viestejä tulee enemmän, on hyvä muistaa, että kun julkaistaan uutisia olisi kiva lueskella myös toisten mielipiteitä. Eli muistakaa kommentoida itse uutistanne. Tämä on nyt myös lisätty sääntöjen kohtaan 6.1.
Hyvä uudistus alampa tässä kommentoimaan äsken laittamia uutisia.

Hank kirjoitti:Eli semmosta, että jos lainaa jostain mediasta tekstipätkän, lainaisi edes sen olennaisen, ei tarvitse jotain ihan turhaa (kaikki osaa itse päätellä mikä niissä on turhaa) settiä mukaan.
Tämä kai on pää-asia ettei turhaa tekstiä suolla, myönnän myönnän että olen laittanut äsken ylipitkiä lainauksia, mutta parannan tapani.

Suosikkijoukkue: Jokerit

ViestiKirjoittaja Salama » 04.02.2009 14:14

Tämä ,että siirrot ja sopimukset pitää laittaa omilla alueille , ei minusta toimi.

esim. jos tapahtuu pelaajakauppa niin asiaa pitää kauan etsiä ,ettei tule kirjoitettua samaa asiaa kahdesti (on käynyt minulle pari kertaa). Myöskin siirtoliikenne AHL:n ja NHL:n välillä toimii hyvin eli toivon ,että Siirrot ja sopimuksia tulisi takaisin!
"Saksalainen perusahteri"
________________________-Antero Mertaranta

EdellinenSeuraava

Paluu Vaihtoaitio